Prekių ženklų kūrimas

Prekių ženklas yra žymuo, kuriuo vienos įmonės produktai identifikuojami ir atskiriami nuo kitos įmonės produktų rinkoje. Stiprus prekinis ženklas yra neįkainojamas, ypač tuomet, kai kova už klientus intensyvėja. Labai svarbu skirti laiko ir investuoti į prekinio ženklo tyrimus ir kūrimą.

Prekių ženklaiSvarbiausias reikalavimas – ženklo išskirtinumas, t.y. jo gebėjimas leisti identifikuoti produkto šaltinį ir atskirti produktą nuo kitų rinkoje konkuruojančių produktų. Suprantama, kad kai kurie prekiniai ženklai yra skatinantys tikslinę vartotojų auditoriją pasirinktą vienos ar kitos įmonės produkciją, išskiriant ją iš kitų konkurentų.

Geras prekinis ženklas gali suteikti didelę naudą, nes:

  • Patvirtina savo patikimumą; 
  • Išauga prekių ženklo turėtojo „kaina“;
  • Motyvuoja pirkėją; 
  • Didina vartotojo lojalumą.

Ženklų vertė

Kruopščiai pasirinktas ir prižiūrimas ženklas yra labai svarbi įmonės turto dalis. Jis gali būti net svarbiausiu įmonės turimu turtu. Pavyzdžiui, visame pasaulyje gerai žinomas kompanijos Google ženklas yra įvertintas kaip vienas brangiausių ženklų, kurio vertė siekia 114 milijardų JAV dolerių. Kiekvieno iš kitų visame pasaulyje plačiai žinomų prekių ženklų, tokių kaip IBM, Apple ar Microsoft vertė viršija 70 milijardų JAV dolerių. Taip yra todėl, kad vartotojai vertina ženklus, jų reputaciją, jų įvaizdį ir norimą kokybę, kurią jie sieja su konkrečiais ženklais. Vartotojai yra linkę daugiau sumokėti už produktus, kurie pažymėti konkrečiu ženklu, kurį jie atpažįsta ir kuris atitinka jų lūkesčius. Nuosavybės į gerą vardą bei reputaciją turintį ženklą turėjimas suteikia įmonei konkurencinį pranašumą.

Nuo ko pradėti?

Prieš pradedant kurti prekinį ženklą, reikia pirmiausia atsakyti sau į tam tikrus klausimus, kurių svarbiausias klausimas - pats prekinio ženklo įvaizdis? O pagrindiniai prekinio ženklo kūrimo etapai yra šie:

  • Prekių ženklo elementų kūrimas; 
  • Prasmės tiems elementams suteikimas; 
  • Prekių ženklo pozicionavimas; 
  • Prekių ženklų vadyba visų buvimo rinkoje etapų metu.

Mes pasistenksime, kad jūs liktumėte patenkinti ne tik sukurtu prekiniu ženklu, bet kad tai jūsų verslui suteiktų pridėtinę vertę, populiarumą ir išskirtinumą.

 

Credo

Pats didžiausias malonumas - padaryti tai, ko, kitų nuomone, jūs padaryti negalite.
(K. Chabard)

iPrint kontaktai

  • J. Basanavičiaus al. 5 
    LT-50282, Kaunas
  • +370 37 333 370